Станишівська територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Розпорядження сільського голови №150 «Про внесення змін в розпорядження сільського голови від 12 червня 2019 року № 113 «Про утворення конкурсної комісії, затвердження положення про конкурсну комісію та порядків проведення конкурсу та проведення іспиту на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Станишівської сільської ради» (зі змінами від 09.07.2020 № 121, від 23.02.2021 № 31, від 27.04.2021 № 71, від 19.05.2021 № 80, від 22.07.2021 № 116)»

Кількість переглядів: 106
Скликання: 8 скликання
Сесія: Розпорядження
Тип документу: Розпорядження сільського голови
Дата: 15.09.2021
Номер документу: 150
Назва документу: Про внесення змін в розпорядження сільського голови від 12 червня 2019 року № 113 «Про утворення конкурсної комісії, затвердження положення про конкурсну комісію та порядків проведення конкурсу та проведення іспиту на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Станишівської сільської ради» (зі змінами від 09.07.2020 № 121, від 23.02.2021 № 31, від 27.04.2021 № 71, від 19.05.2021 № 80, від 22.07.2021 № 116)
Прикріплені файли:

УКРАЇНА

ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСТЬ ЖИТОМИРСЬКИЙ РАЙОН

СТАНИШІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

сільського голови

 

 

 

 

15

вересня

2021 року

 

№ 150

 

Про внесення змін в розпорядження сільського голови від 12 червня 2019 року № 113 «Про утворення конкурсної комісії, затвердження положення про конкурсну комісію та порядків проведення конкурсу та проведення іспиту на заміщення вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування виконавчого апарату Станишівської сільської ради» (зі змінами від 09.07.2020 № 121, від 23.02.2021 № 31, від 27.04.2021 № 71, від 19.05.2021 № 80, від 22.07.2021 № 116)

 

 

           

Відповідно до Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування», постанови Кабінету Міністрів України від 15 лютого 2002 року № 169 «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», наказу Головного управління державної служби України від 08.07.2011р. № 164 «Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад державних службовців» (із змінами), враховуючи зміни в структурі виконавчого апарату та виконавчих органів ради, керуючись п. 20 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»

 

ЗОБОВ’ЯЗУЮ:

  1. Внести зміни в розпорядження від 12.06.2019 року № 113, а саме:
    1. В додатку 1 до порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних посад посадових осіб органу місцевого самоврядування у виконавчому апараті Станишівської сільської ради (додаток 4 пункту 4 даного розпорядження) в розділі V «Питання на перевірку знання законодавства України з урахуванням специфіки функціональних повноважень посадової особи»:
  • в пункті 5.11. «Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та благоустрою» доповнити позицією «Спеціаліст» з переліком питань у кількості 15 штук (додаток до Додатку 1 Порядку проведення іспиту);
  • доповнити пунктом 5.13 «Відділ публічних закупівель» із трьома позиціями: «Начальник відділу», «спеціаліст І категорії», «Спеціаліст» з переліком питань у кількості 15 штук відповідно по кожній посаді (додаток до Додатку 1 Порядку проведення іспиту).
  1. Конкурсній комісії забезпечити проведення конкурсів на заміщення вакантних посад згідно із затвердженими порядками.
  2. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючу справами виконавчого комітету (голову конкурсної комісії) Голубович Л.І..

 

 

Сільський голова                                                                  Юрій МАТВІЙЧУК

 

 

 

Додаток

до розпорядження сільського голови

від ___ _____________ 2021 № _____

 

(зміни до Додатку 1

Порядку проведення іспиту)

 

 

5.4. Відділ житлово-комунального господарства, будівництва та благоустрою

 

Спеціаліст

  1. Повноваження селищної ради у сфері благоустрою населених пунктів.
  2. Утримання об’єктів благоустрою.
  3. Організація благоустрою населених пунктів.
  4. Повноваження органів місцевого самоврядування у сфері житлово-комунальних послуг.
  5. Облік комунального майна, ведення електронного реєстру.
  6. Порядок передачі в оренду об’єктів комунальної власності.
  7. Проєктно-кошторисна документація. Виконавча документація. Склад, терміни зберігання.
  8. Постанова Кабінету Міністрів України від 13.04.2011 р №466 «Деякі питання виконання підготовчих і будівельних робіт».
  9. Технічний та авторський нагляд за об’єктами будівництва.
  10. Відповідальність осіб за порушення статті 152 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
  11. Організація моніторингу та обліку використання паливно-енергетичних ресурсів.
  12. Організація обліку житлового фонду, контролю за його використанням, та квартирного обліку.
  13. Організація роботи по підготовці закладів житлово-комунального господарства до осінньо-зимового періоду.
  14. Повноваження органів місцевого самоврядування по переведенню дачних чи садових будинків в жилі будинки.
  15. Вулична та дорожня мережа, її призначення

 

5.13. Відділ публічних закупівель

Начальник відділу

1. Організація закупівельної діяльності замовника.

2. Сфера застосування Закону України «Про публічні закупівлі».

3. Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель.

4. Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль.

5. Уповноважений орган.

6. Оприлюднення інформації про закупівлю.

7. Електронна система закупівель.

8. Спрощені закупівлі.

9. Тендерний комітет та уповноважені особи.

10. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі.

11. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі.

12. Відкриті торги.

13. Тендерна документація.

14. Порушення законодавства про закупівлі. Відповідальність за ст. 164-14 КУпАП.

15.  Відхилення тендерних пропозицій.

 

Спеціаліст 1-ї категорії

1. Договір про закупівлю.

2. Електронна система закупівель.

3. Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель.

4. Державне регулювання, контроль у сфері закупівель та громадський контроль.

5. Спрощені закупівлі.

6. Відкриті торги.

7. Переговорна процедура;

8. Тендерна документація.

9. Відхилення тендерних пропозицій.

10.  Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся.

11. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього.

12. Нікчемність договору про закупівлю.

13. Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

14. Звіт про виконання договору про закупівлю.

15. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі.

 

Спеціаліст

1. Законодавство у сфері публічних закупівель.

2. Спрощені закупівлі.

3. Відкриті торги.

4. Переговорна процедура.

5. Планування закупівель та інші передумови здійснення закупівель.

6. Орган оскарження та порядок оскарження процедур закупівлі.

7. Тендерна документація.

8. Відхилення тендерних пропозицій.

9.  Відміна тендеру чи визнання тендеру таким, що не відбувся.

10. Оприлюднення інформації про закупівлю.

11. Відповідальність за порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі».

12. Електронна система закупівель.

13. Договір про закупівлю.

14. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі.

15. Звіт про виконання договору про закупівлю.

 

Керуюча справами виконавчого комітету                       Людмила ГОЛУБОВИЧ


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь