Станишівська територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

РЕЄСТРАЦІЯ ШЛЮБУ ЗАСОБАМИ ОН-ЛАЙН СЕРВІСУ

Дата: 20.03.2019 15:11
Кількість переглядів: 9367

Фото без описуШлюб – це одна з найяскравіших подій в житті людини!

Це рішення з’єднати свої сердця та долі,  яке засвідчує серйозність намірів ділити навпіл свята й будні спільного життя

Бажаєте бути оригінальними?

Ви маєте таку можливість!

Сьогодні наші наречені можуть подати заяву про державну реєстрацію шлюбу в електронній формі через мережу Інтернет.

 Для онлайн-реєстрації потрібно зайти на веб-портал “Звернення у сфері державної  реєстрації  актів цивільного стану” (dracs.minjust.gov.ua) і зареєструватися.

Для реєстрації треба ввести логін і електронну адресу, на яку надійдуть логін і пароль, що будуть ключем-входом у особистий кабінет заявника. В своєму кабінеті ви отримаєте доступ до заповнення реєстраційних форм і заяв у сфері реєстрації актів цивільного стану.

Для реєстрації шлюбу  онлайн потрібно подати заяву або звернення.

Заява – це документ, надісланий із накладеним електронним цифровим підписом. Відповідно, особа таким чином надсилає заяву із потрібними сканованими документами (наприклад, свідоцтво про розірвання шлюбу) В день, коли надійшла заява, працівник відділу реєстрації актів цивільного стану розглядає її і дає відповідь, в якій зазначає дату реєстрації шлюбу.

Якщо ж Ви не маєте електронного цифрового підпису, можете подати онлайн звернення для того, аби оформити заяву. Таке звернення розглядається відразу. У цьому випадку впродовж трьох днів ви зобов’язані будете прийти до відділу, аби підписати заяву про реєстрацію шлюбу. Але в таких випадках – це реєстрація звернень про прийом, а не заява!

 Працівники вказують час і годину, аби особа не стояла у черзі.

Електронного цифрового підпису не варто “боятися”. Часто доводиться подавати звернення, а не заяви через те, що в багатьох його немає. Чомусь українці ще уникають такого підпису, хоча це дуже потрібна річ, зручна.

Щоб отримати електронний цифровий підпис, знадобляться такі документи:

– паспорт; – ідентифікаційний код;

– заява відповідного змісту.

У ДФС ця послуга безкоштовна, а в “Національних інформаційних системах” обійдеться близько 50 гривень (електронний підпис буде дійсний рік) і близько 100 гривень (електронний підпис діятиме два роки).

Наголошуємо, що звернутись Ви маєте можливість не лише з питань реєстрації шлюбу, а й про:

* розірвання шлюбу ;

* зміну прізвища;

*повторну видачу свідоцтва про реєстрацію акту цивільного стану;

* надання витягу з реєстру;

*внесення змін до актового запису.

Для цього необхідно ознайомитись з Порядком роботи веб-порталу “Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану”.

Відео інструкція подання заяв у сфері ДРАЦС через мережу Інтернет розміщено на сайті Головного територіального управління юстиції у


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь