Станишівська територіальна громада
Житомирська область, Житомирський район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ФІНАНСОВА ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ ГАЛУЗЕЙ САДІВНИЦТВА, ВИНОГРАДАРСТВА ТА ХМЕЛЯРСТВА

Дата: 25.05.2020 15:11
Кількість переглядів: 538

Фото без описуЗ метою стимулювання збільшення площ насаджень, обсягів виробництва плодово-ягідної продукції, винограду та хмелю, нарощування потужностей із їх зберігання та переробки на 2020 рік у державному бюджеті передбачено фінансову підтримку для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства

Отримувачами є суб’єкти господарювання - юридичні особи незалежно від організаційно-правової форми та форми власності і фізичні особи - підприємці, що провадять діяльність у галузях садівництва, виноградарства та хмелярства.

Бюджетні кошти надаються суб’єктам господарювання на безповоротній основі шляхом часткового відшкодування вартості (без урахування податку на додану вартість) побудованих і реконструйованих та прийнятих у період з 1 січня по 30 вересня 2020 року в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів із зберігання та переробки плодово-ягідної продукції, винограду та хмелю, а також придбаних суб’єктами господарювання у цей самий період основних засобів і товарів, виконаних робіт та отриманих послуг, а саме за:

1) придбаний садивний матеріал плодово-ягідних культур, винограду та хмелю (після закладення насаджень) (далі - садивний матеріал) у розмірі до 80 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість);

2) проведені роботи із спорудження шпалери і встановлення систем краплинного зрошення та придбання матеріалів, необхідних для проведення таких робіт (далі - проведені роботи), у розмірі до 30 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість) (після повного завершення монтажних робіт);

3) нове будівництво та реконструкцію холодильників для зберігання плодів, ягід, столових сортів винограду та хмелю власного виробництва, цехів первинної переробки технічних сортів винограду, плодів та ягід власного виробництва, об’єктів із заморожування плодів та ягід виробникам, які вирощують плоди та ягоди (далі - об’єкти), у розмірі до 30 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість);

4) придбані лінії товарної обробки плодів та ягід виробникам, які вирощують плоди та ягоди, автоматизовані лінії з висушування плодів, ягід та хмелю власного виробництва, лінії з переробки власно вирощених плодів, ягід та технічних сортів винограду на соки, пюре, виноматеріали (далі - лінії) у розмірі до 30 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість) після завершення пусконалагоджувальних робіт;

5) придбані техніку та обладнання (зокрема іноземного виробництва, які не виробляються в Україні) для проведення технологічних операцій у виноградарстві, садівництві і хмелярстві згідно з визначеним Мінекономіки переліком (далі - техніка та обладнання) у розмірі до 30 відсотків вартості (без урахування податку на додану вартість).

Починаючи з 2021 року в межах бюджетних призначень, передбачених у державному бюджеті на поточний рік на відповідні цілі, частковому відшкодування вартості (без урахування податку на додану вартість) підлягають побудовані і реконструйовані та прийняті в період з 1 жовтня попереднього року по 30 вересня поточного року в експлуатацію закінчені будівництвом об’єкти із зберігання та переробки плодово-ягідної продукції, винограду та хмелю, а також придбані суб’єктами господарювання в цей самий період основні засоби і товари, виконані роботи та отримані послуги за напрямами.

Бюджетні кошти спрямовуються також на погашення кредиторської заборгованості, зареєстрованої в органах Казначейства за видатками, які були передбачені для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства.

Бюджетні кошти не надаються суб’єктам господарювання, яких визнано банкрутами або щодо яких порушено справу про банкрутство, які перебувають у процесі реорганізації чи ліквідації або мають прострочену більш як півроку заборгованість за податками та зборами, що контролюються контролюючими органами.

Сума бюджетних коштів, що надається протягом одного бюджетного року суб’єкту господарювання та пов’язаним із ним особам, за напрямами державної підтримки, передбаченими цим пунктом, не може перевищувати 25 млн. гривень.

Для отримання часткового відшкодування вартості за придбаний садивний матеріал та проведені роботи суб’єкти господарювання подають до 1 жовтня обласній комісії такі документи:

  • заявку;
  • довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • письмове зобов’язання повернути до державного бюджету в місячний строк бюджетні кошти в разі встановлення контролюючими органами факту їх незаконного одержання та/або нецільового використання;
  • документи, що посвідчують право власності, користування земельною ділянкою;
  • проектну документацію на створення виноградників столових сортів, плодово-ягідних насаджень і хмільників та затверджену Мінекономіки проектну документацію на створення виноградників технічних сортів;
  • акти інвентаризації насаджень за встановленими Мінекономіки формами;
  • акт про фактичний обсяг виконаних робіт і витрат за встановленою Мінекономіки формою;
  • реєстри витрат з виконання робіт разом із завіреними копіями первинних бухгалтерських документів.
  • У разі проведення посадки насаджень суб’єкти господарювання додатково подають сертифікати на садивний матеріал: для вітчизняного виробництва - сертифікат, що засвідчує сортові якості садивного матеріалу, та сертифікат, що засвідчує товарні якості садивного матеріалу; для ввезеного на митну територію України - фітосанітарний сертифікат та сертифікат країни-експортера.

Незалежно від результатів розгляду документів обласні комісії забезпечують надходження до Мінекономіки до 15 жовтня зведених відомостей про фактичні витрати та попередні обсяги компенсації і висновків за результатами аналізу отриманих документів за встановленими Мінекономіки формами, актів про фактичний обсяг виконаних робіт та витрат, а в разі надходження відповідного запиту Мінекономіки - інші підтвердні документи.

Вчасно поданими вважаються документи, які надійшли до Мінекономіки та зареєстровані в системі електронного документообігу до 15 жовтня включно.

Для отримання часткового відшкодування вартості об’єктів суб’єкти господарювання до 1 жовтня подають комісії Мінекономіки такі документи:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію документа, що підтверджує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;
  • типову форму № ОЗ-1 “Акт приймання-передачі (внутрішнього переміщення) основних засобів” - для часткового відшкодування вартості нового будівництва об’єктів;
  • типову форму № ОЗ-2 “Акт приймання-здачі відремонтованих, реконструйованих та модернізованих об’єктів” - для часткового відшкодування вартості реконструкції об’єктів;
  • засвідчену підписом керівника суб’єкта господарювання копію кошторисної та технологічної частин проектної документації;
  • акти інвентаризації насаджень і погоджену з органами статистики довідку про валове виробництво продукції за останні три роки;
  • довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінекономіки та зареєстровані в системі електронного документообігу до 1 жовтня включно.

Для розрахунку відшкодування вартості реконструйованого об’єкта не включається балансова вартість об’єкта на початок реконструкції.

Для отримання часткового відшкодування вартості ліній, техніки та обладнання суб’єкти господарювання до 1 жовтня подають комісії Мінекономіки такі документи:

  • заявку;
  • довідку про відкриття поточного рахунка, видану банком;
  • акт про завершення монтажу та готовність до експлуатації лінії, заявленої на компенсацію;
  • акт приймання-передачі техніки та обладнання;
  • свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та/або машини (якщо техніка підлягає обов’язковій державній або відомчій реєстрації);
  • первинні бухгалтерські документи, що підтверджують вартість заявлених на компенсацію ліній, техніки та обладнання;
  • акти інвентаризації насаджень і погоджену з органами статистики довідку про валове виробництво продукції за останні три роки;
  • довідку, чинну на дату подання заявки, про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, у паперовій або електронній формі.

Вчасно поданими вважаються заявка та документи, які надійшли до Мінекономіки та зареєстровані в системі електронного документообігу до 1 жовтня включно.

Детальніше інформація за посиланням:

Про затвердження Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку виноградарства, садівництва і хмелярства


« повернутися

Код для вставки на сайт

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь