Звіт директора Станишівської ЗОШ за 2019-2020 н.р.
Дата: 30.09.2020 15:57
Кількість переглядів: 487
На думку нашого колективу, ми можемо працювати
на успіх. Ми можемо сформувати імідж – і це буде першим кроком до створення сучасної школи. Ідея Станишівської ЗОШ І-ІІІ ступенів мати свій стиль, обличчя – це запорука створення цілісного освітнього простору зі своїми секретами школи щасливого дитинства.
Головний шлях до успіху – це переконання, що ми особливі, а значить, що ми можемо мати власний стиль управління навчальним закладом, пошуку та впровадження інтерактивних технологій навчання, розвитку творчих здібностей, обдарованості, талантів дитини.
Управління
як проєкт створення образу
сучасної моделі школи
за формулою
«Трьох «У»: умінь – удосконалення – успіху»
Станишівська загальноосвітня школа Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області – сучасний навчальний заклад, у якому поєднуються класичні принципи педагогічного процесу та активно запроваджуються інноваційні технології.
Аналіз організації освітнього процесу в школі
та усвідомлення проблем розвитку Нової української школи
на сучасному етапі викликали необхідність розробити модель своєї сучасної інноваційної школи успіху, розробити Концепцію розвитку Станишівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на період 2019-2029 років з метою реалізації завдань закладу: створення умов для всебічного розвитку особистості, творчої самореалізації молоді, виховання покоління людей, здатних ефективно працювати і навчатися протягом життя, оберігати й примножувати цінності національної культури та громадянського суспільства, розвивати і зміцнювати суверенну, незалежну, демократичну, соціальну та правову державу як невід’ємну складову європейської та світової спільноти.
- Науково-методична проблема школи
«Ефективність використання сучасних технологій в освітньому процесі»
Науково-методична проблема школи
на 2019-2020 н.р.
«Створення умов для надання якісних освітніх послуг та формування національно свідомої особистості»
Психолого-педагогічна проблема школи
«Сприяння Формуванню позитивної концепції дитиноцентризму в умовах особистісно зорієнтованого навчання»
Спільно з педагогічним і батьківським колективами виділяємо
такі домінанти компетентнісного підходу до освіти в нашій школі:
- Школа є простором життя учня – життєтворча спрямованість освітнього процесу.
- Переорієнтація на самореалізацію особистості.
- Діяльнісна спрямованість – знання є інструментом розв’язання життєвих та професійних завдань.
- Самонавчання та самовиховання – особистість повинна не лише споживати готове знання, а бути здатною самостійно визначати, шукати й опрацьовувати інформацію.
- Партнерство вчителів, учнів та батьків, загалом громади – усі несуть спільну відповідальність за життєві результати освітнього процесу.
- Варіативність у реалізації освітніх цілей.
- Індивідуалізація – школа повинна враховувати й спиратися на особистісний потенціал учня. Розробка й упровадження індивідуальних життєвих траєкторій, індивідуальних програм розвитку та саморозвитку, реалізація проектів, спрямованих на підвищення іміджу навчального закладу.
За результатами проведеного обліку дітей на території Станишівської ЗОШ І-ІІІ ст. проживає 449 дітей віком від 6 до 18 років.
З них:
У загальноосвітніх навчальних закладах – 414;
У закладах здобуття вищої освіти – 5;
У професійно-технічних закладах – 23;
За кордоном – 3.
У 2019-2020 навчальному році кількість класів становить – 11 із загальною наповнюваністю від 5 до 21 учня.
Із них: 1-4-х – 4 класи;
5-9-х – 5 класів;
10-11-х – 2 класи.
Наповнюваність класів у школі станом
на кінець навчального року становить:
Освітньо-кваліфікаційний рівень педагогічних працівників
Відомості про педагогічних працівників:
- Вища кваліфікаційна категорія – 7;
- І кваліфікаційна категорія – 9;
- ІІ кваліфікаційна категорія – 2;
- Спеціаліст – 5;
- Старший учитель – 5;
- Орден княгині Ольги ІІ ступеня – 1.