Звіт директора Луківського ЗДО "Малятко" за 2020-2021 навчальний рік
ЗВІТ ДИРЕКТОРА
Бугайчук Ірини Павлівни
про діяльність та підсумки роботи
Луківського закладу дошкільної освіти
«Малятко»
за 2020– 2021 навчальний рік
Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2005 р. № 178, «Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю».
Мета: подальше утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління навчальним закладом, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття й виконання управлінських рішень запровадження колегіальної етики управлінської діяльності директора.
Завдання звітування:
1. Забезпечити прозорість, відкритість і демократичність управління закладом дошкільної освіти.
2. Стимулювати вплив громадськості на прийняття та виконання керівником відповідних рішень у сфері управління закладом дошкільної освіти.
І. Загальні відомості про заклад дошкільної освіти:
Заклад дошкільної освіти |
Луківський заклад дошкільної освіти «Малятко», Житомирського району Житомирської області |
Контакти дошкільного навчального закладу |
12433 село Лука Житомирського району Житомирської області Провулок Дитячий 3 |
E-mail: |
lukazdo@ukr.net |
Власність |
Комунальна. Станишівська сільська рада |
Прізвище, ім?я, по-батькові керівника |
Бугайчук Ірина Павлівна |
Рік побудови |
1968 |
Проектна потужність |
60 місць |
Мовний режим |
Мова навчання та спілкування з дітьми українська |
Режим роботи закладу дошкільної освіти |
10.5 годинний робочий день початок роботи – 7.30 год., кінець роботи – 18.00 год. |
Кількість груп, кількість дітей за списком |
3 групи 51 вихованець |
Наповнюваність дошкільного закладу |
85% |
Станом на 01 червня 2021 року у закладі перебуває 51дитина.
ІІ.Кадрове забезпечення :
Якісний склад педагогічних працівників
Всього педпрацівників: 10 осіб
З них:
- директор- 1 особа,
- музичний керівник – 1 особа,
- вихователів – 6 осіб;
-практичний психолог – 1 особа;
-соціальний педагог – 1 особа
За освітою:
- повна вища педагогічна освіта – 5 осіб,
- неповна вища освіта – 1 особа,
- середня спеціальна освіта - 3 особи ,
- навчається у вузі – 1 особа.
Проходження педагогічними працівниками курсів підвищення кваліфікації:
Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації кадрів на рівні дошкільного закладу, шляхом відвідувань педагогами методичних об’єднань та курсів підвищення кваліфікації кадрів. Педагоги один раз у п’ять років проходять курси підвищення кваліфікації. Так у 2021 році вже пройшли курси підвищення кваліфікації при Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти музичний керівник Шахрайчук Ольга Володимирівна та вихователь Черниш Валентина Андріївна.
ІІІ. Результативність методичної роботи.
Педагогічний колектив спрямовував свою роботу в 2020-2021 н. р. на вирішення наступних завдань:
- Впровадження інноваційних технологій, використовуючи сучасні виховні та навчальні розробки.
- Продовження роботи щодо формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров’я і мотивації щодо здорового способу життя.
Пріоритетним напрямком роботи на 2020/2021 навчальний рік є розвиток професійної компетентності педагогічних кадрів як фактор підвищення якості освіти та розвитку успішної особистості вихованця в закладі освіти.
Заклад дошкільної освіти діє згідно з Конституцією України, Конвенцією «Про права дитини», Законами України «Про освіту», «Про дошкільну освіту».
Навчальний план складений на основі Базового компонента та Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» , що забезпечує всебічний розвиток особистості дитини. Освітній процес у Луківському ЗДО «Малятко» здійснювався за пріоритетними напрямами роботи, які сприяли системному підходу до формування цілісної дитячої особистості за лініями розвитку та сферами життєдіяльності.
Всі ці завдання реалізовувались в різних формах методичної роботи: педрадах, на відкритих переглядах, педагогічних читаннях, вивчались під час епізодичних та фронтальних перевірок.
Підводячи підсумок, з втілення поставлених закладом дошкільної освіти завдань, можна зробити висновок, що завдяки правильно організованій методичній роботі педагоги мали змогу:
- вдосконалити та практично відпрацювати застосування інноваційних технологій «Інтелектуальні ігри Нікітіних», «Логічні блоки Дьєнеша», «Ейдетика»
- створити у кожній віковій групі відповідний ресурсний простір: розклад, меню, екран настрою, вибір діяльності, ранкові зустрічі, правила групи, стіна творчості
- залучати батьків, як безпосередніх учасників освітнього процесу до різних форм і методів роботи закладу, досягли взаєморозуміння та прагнення до розвитку гармонійної особистості дошкільника.
Заклад дошкільної освіти має всі необхідні умови для вирішення загальноосвітніх, фізкультурно-оздоровчих завдань. Групові приміщення оснащені необхідними меблями, інвентарем. Спортивно-музична зала має необхідні набори обладнання для фізкультурно-оздоровчих та музичних занять. Постійно оновлюється розвивально-ігрове середовище.
Фаховий рівень педагогічних кадрів забезпечується безперервною системою підвищення кваліфікації кадрів.
Постійно проводиться аналіз кваліфікаційного рівня педагогів та доцільність їх розстановки. Педагоги 1 раз у 5 років проходять курси підвищення кваліфікації. Протягом 2020-2021 н. р. педагоги закладу регулярно відвідували методичні об’єднання онлайн, семінари та майстер-класи онлайн.
Робота вихователів планувалася та проводилася з урахуванням поставлених на рік завдань, сучасних вимог в навчанні та вихованні.
Першочерговим завданням колективу Луківського закладу дошкільної освіти «Малятко» є розвиток, збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дошкільників, забезпечення якісної підготовки дітей старшого дошкільного віку до навчання в школі.
Особлива увага педагогів була спрямована на забезпечення успішної адаптації дітей молодшого дошкільного віку до нових умов життя в закладі дошкільної освіти. Ефективність розв'язання цього завдання залежало від налагодженості тісної взаємодії між педагогами і батьками. Проводились різні форми співпраці з сім’ями вихованців ( батьківські збори, бесіди, тематичні папки пересувки, анкетування, залучення батьків до проведення конкурсів). У зв’язку з карантинними заходами по запобіганню розповсюдження коронавірусної інфекції педагогами були створені групи у Вайбері з батьками, де розглядалися всі аспекти роботи закладу. Основним напрямком роботи з дітьми дошкільного віку педагоги вбачали забезпечення їх емоційного комфорту під час перебування в закладі, створення сприятливих умов для їхнього психічного та фізичного розвитку. Значна увага зверталася на розвиток мовлення малюків, уміння спілкуватися з дорослими, предметну діяльність у навколишньому середовищі.
Вихователі кожної вікової групи працювали над створенням розвивального середовища, в якому дитина почувалася б комфортно.
Педагогічна діяльність вихователів у 2020-2021 навчальному році була націлена на вивчення та врахування в роботі індивідуальних і вікових особливостей дошкільників, на забезпечення кожному вихованцю умов для розкриття і задоволення актуальних потреб особистості.
Результати опитування дітей, заняття, співбесіди з малюками, перегляд поточних і контрольних занять, режимних моментів, свідчать про те, що в колективі працюють творчі, ініціативні педагоги, які використовують в своїй роботі найефективніші методи та прийоми для розвитку і виховування розумних, всебічно розвинених дітей. Вихователі в своїй роботі використовують диференційований і індивідуальний підходи, показують вміння керувати колективом, володіють інноваційними технологіями навчання дошкільників. Під час організації освітнього процесу педагогами створювались мотивація та ігровий сюжет, що сприяло прояву інтересу, зацікавленості та бажання дітей приймати участь в практичній діяльності, проявляти самостійність та ініціативність.
Протягом року методичний кабінет постійно поповнювався та оновлювався практичними матеріалами, які засвідчують про плідну працю педагогічного колективу та реалізації річних завдань. Педагоги в своїй роботі використовували різноманітні форми організації дітей: організовану навчальну діяльність (заняття, дослідно-експериментальна діяльність, індивідуальна діяльність, спостереження, свята, розваги), самостійну діяльність дітей (художню, рухову, ігрову, театралізовану). У 2020-2021 н. р. методичний кабінет поповнився різноманітним дидактичним матеріалом, навчально-методичною літературою. Була проведена підписка на фахові періодичні видання. Вихователі користуються сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, свят, розваг, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів.
Методичний кабінет забезпечено сучасною технікою, яка надає можливість педагогам розробляти та друкувати дидактичний матеріал, що забезпечує належну якість провадження освітнього процесу.
Аналізуючи рівень організації і проведення, ефективність і доцільність проведених методичних заходів, найбільш результативними вважаємо
педагогічні ради з таких тем: «Організація освітньої роботи ЗДО в новому навчальному році», «Про вдосконалення змісту дошкільної освіти засобами інноваційних технологій», «Реалізуємо в роботі з дошкільниками сенсорно-пізнавальну освітню лінію БКДО» «Підсумки освітньо-виховної роботи з дошкільниками за поточний навчальний рік».
Виконуючи завдання, визначені у річному плані, педагогічний колектив закладу намагався створити найсприятливіші умови для успішного розвитку, навчання та виховання дітей. У роботі з дітьми було використано як традиційні так і нетрадиційні підходи. цікаво проходили заняття у формі змагань, подорожей, екскурсій. Педагоги ЗДО використовували у своїй роботі з дітьми різноманітні виховні технології . ураховуючи вимоги Базового компонента дошкільної освіти та Програми розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля».
Результативність освітнього процесу
Діагностування дітей з основних розділів програми у жовтні та травні 2021 року показали, що вихованці усіх груп засвоїли знання, уміння і навички, передбачені програмою «Українське дошкілля».
Висновки зроблені на підставі аналізу контрольних зрізів знань з таких розділів: Фізичний розвиток, Пізнавальний розвиток, Мовленнєвий розвиток.
Під час вивчення використовувалися методи: спостереження за дітьми на заняттях і в повсякденному житті, спілкування та індивідуальні бесіди, опитування дітей, виконання дидактичних вправ, показ та пояснення.
Нажаль, під час карантину не всі діти були охоплені запропонованою вихователями роботою в зв’язку з їх відсутністю та з інших причин.
Результати виявились такі:
Загальна кількість дітей, які пройшли діагностику розвитку дитини в Луківському ЗДО «Малятко» на кінець травня 2020-2021 навчального року
1. Група молодшого віку – 17 дітей,
2. Група середнього віку – 10 дітей,
3. Група старшого віку – 13 дітей.
Результати виявилися такі:
1.Молодша група:
Високий рівень – 41.2%;
Достатній рівень – 58.8%
2.Середня група:
Високий рівень – 90%;
Достатній рівень – 10%
3.Старша група:
Високий рівень – 76.9%;
Достатній рівень – 23.1%
Порівняльний аналіз зрізу знань дітей всіх вікових груп за розділами програми:
Виходячи з даних, зроблено висновок, що рівень знань дітей з усіх розділів програми досить високий, але варто звернути увагу на фізичний розвиток (вправи на рівновагу у всіх вікових групах), мовленнєвий розвиток (узагальнення предметів, складання розповіді за сюжетними картинками (у молодшій групі) та переказ тексту (старша група))
Висновки, зроблені на основі вище згаданого , дають підставу вважати , що вихователі володіють високим професійним рівнем , мають високі знання з дошкільної педагогіки та психології, враховують темперамент та можливості дітей під час підбору кількості та характеру навантаження на заняттях та в повсякденному житті.
ІV. Результати роботи щодо організації безпеки життєдіяльності усіх учасників освітнього процесу
Відповідно до Закону України «Про охорону праці», «Положення про організацію роботи з охорони праці в закладах освіти» адміністрація спів працює над впровадженням державної політики в галузі охорони праці. Весь освітній процес здійснюється відповідно до Інструкції з охорони життя і здоров’я дітей дошкільного віку.
У закладі в наявності вся нормативна база з питань охорони праці та пожежної безпеки. Необхідна ділова документація ведеться відповідно до вимог «Положення про навчання та інструктаж з охорони праці», все обладнання справне, знаходиться в задовільному стані.
Постійно проводилась робота щодо запобіганню всім видам дитячого травматизму.
У ЗДО сплановані та проводяться заходи з питань охорони життя і здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму. Матеріали заходів: бесіди, сценарії ігор, конкурсів, питання вікторин, малюнки тощо – зберігаються у вихователів. В методичному кабінеті підібраний матеріал для роботи з дітьми, батьками, педагогами.
Питання охорони життя та здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму систематично заслуховуються на педагогічних заходах, нарадах колективу, групових та загальних батьківських зборах, проводиться індивідуальний інструктаж батьків, бесіди, консультації, оформлені інформаційні матеріали в батьківських куточках. Директором були видані усі відповідні накази, з якими ознайомлені всі працівники ЗДО під підпис.
Вихователі активно залучають до профілактичної роботи з питань охорони життя та здоров’я дітей та запобігання усім видам дитячого травматизму батьків. Оформлені куточки з даної тематики у кожній віковій групі. Аналіз роботи з даного питання свідчить про те, що ЗДО має достатнє інформаційно-нормативне забезпечення та забезпечений методичною і художньою літературою, дидактичними посібниками, наочними матеріалами, атрибутами до сюжетно-рольових та рухливих ігор.
Діти старшої групи отримували елементарні навички та знання про норми поведінки у надзвичайних ситуаціях екологічного, техногенного, природного характеру. Вихователі всіх вікових груп в своїй роботі багато уваги приділяли вивченню з дітьми правил електробезпеки, пожежної безпеки, безпеки на дорозі, поведінки з незнайомими людьми, ознайомленню з небезпечними ситуаціями природного характеру (землетрус, ожеледь, повінь, тощо). Окрім того, відповідно до Базового компонента дошкільної освіти (нова редакція) вихователі навчали дітей засобам збереження свого здоров’я і здоров’я оточуючих. В цій роботі надавали перевагу методу моделювання, аналізу певних ситуацій, бесідам. Отже, систематична і послідовна робота з БЖД сприяла якісному проведенню Тижнів безпеки: у жовтні 2020 року «Тиждень безпеки дорожнього руху»; у квітні – «Тиждень знань з БЖД»; у травні – «Тиждень безпеки вуличного руху», де мали місце цікаві і дієві форми роботи з дітьми, батьками, співробітниками, щодо різних розділів безпеки життєдіяльності. Вихователі всіх груп мали змогу проаналізувати знання та навички дітей під час проведення підсумкових занять.
Отже, працівниками Луківського ЗДО «Малятко» ведеться постійна систематична робота щодо організації безпеки життєдіяльності усіх учасників освітнього процесу, але педагогам необхідно більше уваги приділяти виготовленню та розробці дидактичних ігор, різноманітних атрибутів до сюжетно-рольових ігор з безпеки життєдіяльності та використанню нетрадиційних форм роботи з даного питання. Бажано запрошувати фахівців під час проведення Тижнів безпеки в ЗДО.
Випадків дитячого травматизму під час освітнього процесу протягом року не зафіксовано.
V. Медичне обслуговування.
Медичне обслуговування в закладі організовано відповідно нормативно-правових документів: Постанови Кабінету Міністрів України «Порядок медичного обслуговування дітей у дошкільних навчальних закладах» від 14.06.2002 №626, наказу МОЗУ, МОНУ від 30.08.2005 №432/496 «Про удосконалення організації медичного обслуговування дітей у дошкільному навчальному закладі, листа МОНУ від 13.05.2009 №1/9-322, «Про посилення контролю щодо проходження обов’язкових медичних оглядів працівниками дошкільних навчальних закладів», лист МОНУ від 27.08.2004 №1/9-438.
Медичне обслуговування в ЗДО здійснювалось протягом року сестрою медичною Кифюк Н. В. Вона забезпечує проведення санітарно-просвітницької роботи серед колективу та батьків вихованців з питань здорового способу життя, загартування, раціонального харчування, попередження різноманітних інфекційних захворювань.
Медичний кабінет утримується в належному стані, відповідає санітарним вимогам до оформлення. Наявність медикаментів відповідає переліку надання першої медичної допомоги.
У кожній віковій групі наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.
Медична документація ведеться своєчасно та в повному обсязі.
Ведеться велика просвітницька робота по профілактиці різних захворювань.
Керуючись санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів було проведено аналіз захворюваності дітей Луківського ЗДО «Малятко». В основному діти хворіли сезонними застудними хворобами. Також спостерігається зменшення на алергічні реакції.
Колектив закладу продовжує працювати щодо зниження захворюваності дітей, зокрема:
1) організовує роз’яснювальну роботу з батьками з профілактики захворювань;
2) проводить загартування вихованців;
3) дотримує санітарні вимоги;
4) індивідуалізує заняття з фізичного виховання;
5) чітко дотримує режим дня;
При відновленні роботи закладу в карантинний період Луківський ЗДО «Малятко» був забезпечений в повному обсязі дезінфікуючими засобами та антисептиками за рахунок СТОВ «Млинище» та відділу освіти Станишівської сільської ради.
Організація харчування.
Харчування дітей у Луківському закладі дошкільної освіти «Малятко» здійснюється відповідно до норм, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 22.11.2014 № 1591, та відбувається згідно з вимогами Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 №298/227 та Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 24.03.2016 № 234. У закладі дошкільної освіти протягом навчального року значна увага приділялась харчуванню дітей. Повноцінне та якісне харчування є невід’ємною складовою зміцнення здоров’я дітей. Ведеться постійний контроль за виконанням натуральних норм. Щомісячно аналізується стан харчування дітей в ЗДО, це питання вноситься до порядку денного нарад при директорові, батьківських зборів.
Для правильної організації харчування на основі примірного двотижневого меню складається меню-розкладка на кожен день.
Постійний контроль за правильною організацією харчування дітей здійснюється директором, та сестрою медичною.
Періодичний контроль проводять працівники держпродспоживслужби, представники відділу освіти.
Усі продукти харчування приходять з супровідними документами.
Постійно здійснювався контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо утримання харчоблоку, миття посуду, технології приготування їжі, термінів реалізації продуктів харчування
Режим харчування: трьохразове.
Виконання норм харчування дітей у ЗДО
Порівняльний аналіз виконання норм харчування в ЗДО за 2019/2020 рік та 2020/2021 рік свідчить:
№ п/п |
Найменування продукту |
Норми на 1 дитину |
|
||
Виконання норм % |
2020-2021
Виконання норм % |
|
|||
1 |
Хліб житній |
40 |
100 |
64 |
|
2 |
Хліб пшеничний |
80 |
99 |
117 |
|
3 |
Борошно пшеничне |
25 |
67 |
78 |
|
4 |
Крупи, бобові, макаронні вироби |
45 |
92 |
91 |
|
5 |
Картопля |
190 |
97 |
103 |
|
6 |
Овочі різні |
230 |
88 |
77 |
|
7 |
Фрукти свіжі, цитрусові |
100 |
93 |
93 |
|
8 |
Соки |
70 |
98 |
92 |
|
9 |
Кондитерські вироби |
15 |
95 |
89 |
|
10 |
Цукор |
45 |
93 |
96 |
|
11 |
Масло вершкове |
21 |
99 |
94 |
|
12 |
Олія |
9 |
95 |
100 |
|
13 |
Яйця, штук |
0,5 |
91 |
87 |
|
14 |
Молоко, кисломолочні продукти |
400 |
89 |
85 |
|
15 |
Сир кисломолочний |
45 |
92 |
89 |
|
16 |
Сир твердий |
5 |
81 |
88 |
|
17 |
Сметана |
10 |
90 |
93 |
|
18 |
М’ясо, м’ясопродукти |
100 |
94 |
101 |
|
19 |
Риба, рибопродукти |
45 |
97 |
91 |
|
20 |
Какао |
2 |
99 |
81 |
|
21 |
Чай |
0,2 |
74 |
92 |
|
22 |
Сіль, сіль йодована |
5 |
100 |
100 |
|
Середній показник |
92 |
91 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Вартість харчування дітей в закладі дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році становила до 31.12.2020 року – 45 грн., а з 01.01.2021 року (у зв’язку із здорожчанням продуктів харчування) сесією Станишівської сільської ради було прийнято рішення встановити плату за харчування в розмірі 55 грн. Батьки вносять плату за харчування у розмірі 50 % від вартості харчування за день (рішення сесії Станишівської сільської ради).
Забезпечення харчуванням пільгових категорій:
В Луківському ЗДО «Малятко» харчуються діти пільгових категорій :
Діти-інваліди: 1 дитина;
Діти з багатодітних сімей: 7 дітей;
Діти учасників АТО: 7 дітей.
Діти учасників АТО та діти-інваліди з 01.01.2021 року харчуються безкоштовно, а діти з багатодітних сімей платять 25% батьківської плати за харчування (згідно рішення другої сесії Станишівської сільської ради восьмого скликання від 22.12.2020 року «Про затвердження програми розвитку та удосконалення організації харчування в закладах дошкільної освіти Станишівської сільської ради на 2021-2025 роки»)
.
VІ. Адміністративно-господарська робота.
.
Розвиток матеріальної бази ЗДО
Найбільш складним та відповідальним напрямком у роботі директора є збереження, зміцнення та розвиток матеріальної бази ЗДО. Саме тому педагогічний колектив продовжує працювати над створенням та оновленням розвивального предметно-ігрового середовища для оптимальних та безпечних умов перебування дітей в закладі.
В результаті заходів щодо зміцнення матеріально-технічної бази було закуплено Станишівською сільською радою:
Миючі засоби на суму 2974,03 грн.;
Засоби гігієни на суму 2396,82 грн.;
Фарби для косметичного ремонту на суму 4983.00 грн.;
Барвники до фарб на суму 476.00 грн.;
Блендер Bosch на суму 1600.00 грн.;
Праска Tefal на суму 2350.00 грн.;
Електром’ясорубка Bosch на суму 4600.00 грн.
Велику спонсорську допомогу постійно надає СТОВ «Млинище». Так, для відновлення роботи закладу під час карантину, ними було придбано:
Дезінфікуючих засобів та антисептиків, безконтактних термометрів та дизбар’єрних килимів на суму 9111,50 грн.
А також для освітньої роботи було придбано дидактичний матеріал:
Логічні блоки Дьєнеша на суму 4350.00 грн.;
Різні види конструкторів на суму 8221.00 грн.
Велику допомогу закладу надають і батьки. Ними було придбано в минулому році кути для двірних відкосів на суму 1000.00 грн., було принесено фарбу різних кольорів для фарбування ігрових майданчиків. Уже в цьому році батьки придбали:
4 сценічні костюмчики на суму 800.00 грн.;
6 комплектів для чергування на суму 900.00 грн.;
Ролети в спальну групи «Сонечко» на суму 1800.00 грн.
Колекції іграшкових наборів тварин, комах на суму 450.00 грн.;
5 кущів самшиту на суму 150.00 грн.;
Наочні матеріали та іграшки на суму 460.00 грн.
ПІДСУМКИ:
Мікроклімат в колективі можна визнати позитивним. Створені належні умови для здійснення освітньої роботи, відносини з керівництвом та колегами стабільні, доброзичливі. Кожен працівник добросовісно виконує свій об’єм роботи, з відповідальністю відноситься до виконання своїх функціональних та посадових обов’язків. Творча атмосфера у колективі відповідає високому рівню професійності працівників.
Підводячи підсумок вищевикладеного, вважаю, що всі поставлені перед колективом завдання – виконані.
Керуючись Законами України « Про освіту», « Про дошкільну освіту», Базовим компонентом дошкільної освіти, інструктивно-методичними рекомендаціями МО України, річним планом Луківського ЗДО «Малятко» та завдячуючи батьківській допомозі та злагодженій роботі колективу у закладі дошкільної освіти створені сприятливі умови для розвитку, виховання та навчання дітей, збережені їх права та законні інтереси, фізичний, інтелектуальний та культурний розвиток, адже першою і невід’ємною ланкою освіти України є дошкільна освіта. Тим більше, у складний для України час, необхідно докласти зусиль для стабільного функціонування закладу дошкільної освіти, виховання у дітей духовних, патріотичних та моральних цінностей.
Успіхи дитячого садка - це не особисті успіхи, а успіхи всього колективу, це успіхи нашого закладу.
Висловлюю подяку всім, хто причетний до навчально-виховного процесу та матеріально-технічного забезпечення діяльності нашого закладу і допомагає у здійсненні всіх тих цілей і завдань, які ставить перед собою педагогічний колектив, хто сприяє розвитку і вихованню молодого покоління.
Зібратись разом - це початок,
триматись разом - це прогрес,
працювати разом - це успіх!
ЛУКІВСЬКИЙ ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ «МАЛЯТКО»
ПРОТОКОЛ
Загальних зборів педагогічного колективу та батьківського комітету
31.05.2021 р.
Голова - Директор Луківського ЗДО «Малятко»
І. П. Бугайчук
Секретар – вихователь
О. І. Грибан
Присутні - 29 чол.
ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Звіт директора Луківського ЗДО «Малятко» перед педагогічним колективом та громадськістю про виконану роботу за 2020/2021 навчальний рік.
2. Різне.
СЛУХАЛИ:
Директора І. П. Бугайчук (звіт додається)
ВИСТУПИЛИ:
1. Черниш В. А., вихователь, яка відмітила роботу Луківського ЗДО «Малятко» як позитивну і плідну, високий рівень навчання та гарні умови для виховання дітей.
2. Хлань А. М., голова батьківського комітету Луківського ЗДО «Малятко», яка запропонувала схвалити звіт директора закладу та оцінити роботу Луківського ЗДО «Малятко» як добру.
3. ГОЛОСУВАЛИ:
За – 29 чоловік;
Проти – 0;
Утримались - 0
4. УХВАЛИЛИ:
Розглянувши питання освітньої, методичної, медичної, здоров’язбережувальної та фінансово-господарської діяльності Луківського ЗДО «Малятко» , загальні збори ухвалили: схвалити звіт директора І. П. Бугайчук та оцінити роботу закладу як добру.
Голова: І. П. Бугайчук
Секретар: О. І. Грибан