ЖИТОМИРГАЗ ПРИЄДНАВСЯ ДО ГРУПИ КОМПАНІЙ НАФТОГАЗУ: ЩО ЗМІНИТЬСЯ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ
АТ "Житомиргаз" перейшло під державне управління Групи Нафтогаз. Формування потужної архітектури газорозподілу під координацією держави триває.
У свою чергу АТ "Житомиргаз" як підприємство критичної інфраструктури продовжує працювати у штатному режимі. Особові рахунки та тариф на розподіл газу залишаються без змін. Однак, відтепер усіх споживачів регіону переведено на сервіси Газопостачальної компанії “Нафтогаз України”.
Тариф на послуги розподілу природнього газу залишиться таким самим.
Реквізити для оплати за послуги розподілу газу для клієнтів АТ "Житомиргаз" залишаються без змін, (такі як в попередних квитанціях)
Показання лічильника газу варто передава з 1 по 5 число. Якщо показники передані не вчасно, потрібно зафіксувати дані станом на 30 число місяця та передати їх з 1 по 5 число наступного місяця. Після отримання даних перерахунок спожитих обсягів газу з урахуванням фактичних показань лічильника буде проведено автоматично.
Спожиті куби газу можна передавати:
- в особистому кабінеті my.gas.ua;
- через чатботи GASUA у Viber, Telegram.
- NaftogazGasSupply у Facebook Messenger
- SMS-повідомленням на номер 4647
Будь-які інші платформи не є коректними та працювати не будуть!
Довідкову інформацію абоненти можуть отримати у контакт-центрі ГК "Нафтогаз України" за номерами:
- 066-300-2-888 (Vodafone),
- 098-300-2-888 (Kyivstar),
- 093-300-2-888 (Lifecell)
Як дiзнатися особовий рахунок?
Особовий рахунок залишається без змiн. Дiзнатися його можна:
- у платiжках за послугу розподiлу природного газу
- на сайтi Нафтогазу gas.ua, натиснiть "Дiзнаmuся номер рахунку", введiть ЕlС-код(його можна знайти у попереднiх платiжках), натиснiть "Далi"
- 3ателефонувати у Контакт-центр.