Про проведення конкурсу на посаду директора Станишівського центру культури, дозвілля та спорту
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення конкурсу на посаду директора Станишівського центру культури, дозвілля та спорту
Відповідно до ст.ст. 21–215 Закону України «Про культуру» від 14.12.2010 № 2778-VI (зі змінами), рішення сесії Станишівської сільської ради від 09.06.2023 року № 1138 «Про створення комунального закладу Станишівський центр культури, дозвілля та спорту Станишівської сільської ради Житомирського району Житомирської області», Положення про проведення конкурсу на заміщення вакантної посади директора Станишівського центру культури, дозвілля та спорту Станишівської сільської ради, затвердженого розпорядженням сільського голови від 09.08.2023 № 160, Станишівська сільська рада оголошує конкурс на заміщення посади директора Станишівського центру культури, дозвілля та спорту (далі – Станишівський ЦКДС).
Кваліфікаційні вимоги до претендента на посаду директора Станишівського ЦКДС:
- вища освіта
- стаж роботи у сфері культури не менше трьох років
- володіння державною мовою
- здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.
Обмеження щодо кандидатів: керівником комунального закладу культури не може бути призначена особа, яка:
- за рішенням суду визнана недієздатною або її дієздатність обмежена;
- має судимість за вчинення кримінального правопорушення, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яку протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією;
- є близькою особою або членом сім’ї керівників органу, що відповідно до статутних документів здійснює управління Станишівським ЦКДС.
Перелік документів, які необхідно подати для участі у конкурсному відборі та строк їх подання:
- заява про участь у конкурсі;
- згода на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
- автобіографія, що містить прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості;
- копія документа, що посвідчує особу, копії документів про вищу освіту;
- два рекомендаційні листи довільної форми;
- мотиваційний лист довільної форми.
Перелік документів є вичерпним. Особи можуть надавати інші документи, які, на їх думку, підтверджують професійні чи моральні якості.
Особи, які подають документи, відповідають за достовірність поданої інформації.
Термін подачі документів:
Зазначені документи для участі у конкурсі подаються особисто упродовж 30 днів з 10.08.2023 року до 10.09.2023 року, за адресою: село Станишівка, Житомирська область, вул. Кооперативна, 3 кабінет № 13 (контактна особа Ляшук Р.Л.), або на електронну пошту: stansilrada@ukr.net.
Інша інформація щодо умов проведення конкурсу, основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці надається за місцем подання документів або за телефоном: (0412) 51-94-06 (контактна особа Ляшук Р.Л.).
Кандидата на посаду директора закладу культури визначає конкурсна комісія за результатами відкритого публічного конкурсного відбору, обов’язковою умовою якого є публічна презентація кандидатами на посаду директора закладу проектів програм розвитку закладу на один і п’ять років.
Директор закладу культури призначається на посаду шляхом укладання з ним контракту строком не більше як на п’ять років за результатами конкурсу.