Публічні закупівлі Станишівської сільської ради за 10 міс. 2023року
Відділ публічних закупівель Станишівської сільської ради відповідно до Положення про Відділ здійснює організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах Станишівської сільської ради на засадах об’єктивності та неупередженості.
У процесі роботи Відділ забезпечує добросовісну конкуренцію серед учасників закупівель; максимальну економію, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінацію учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Протягом 10 міс. 2023 року відділом публічних закупівель проводилась наступна робота:
- підготовка тендерних документацій для проведення відкритих торгів з особливостями;
- розгляд тендерних пропозицій та перевірка документів учасника на відповідність;
- планування закупівель та формування річного плану закупівель в електронній системі закупівель;
- проведення попередніх ринкових консультацій з метою аналізу ринку;
- здійснення вибору процедури закупівлі;
- проведення процедур закупівель;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом (протоколи уповноважених осіб, службові записки, погоджені проекти договорів, тощо);
- забезпечення оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог Закону.
Протягом 10 міс. 2023 року уповноваженими особами відділу було прийнято 551 протокольне рішення, зокрема щодо:
1) затвердження річного плану закупівель та внесення змін до нього;
2) затвердження тендерної документації та внесення змін до неї;
4) укладання договорів із переможцем процедури закупівлі;
3) оприлюднення звітів про укладені договори;
4) про внесення змін до договорів про закупівлю;
5) відповідь на питання до закупівлі, скаргу, на запити Держаудитслужби, тощо.
Відповідно до Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, для потреб виконавчого комітету та сільської ради протягом 10 міс. 2023 року відділом проведено 212 закупівель товарів, робіт та послуг, а саме:
1. Процедура відкритих торгів з Особливостями:
- оголошено 92 процедури відкритих торгів, в т. ч.:
- 6 триваючі на даний час,
- укладено 60 договорів про закупівлю на суму 67 483 769,03 гривень,
- не відбулися 26 процедури відкритих торгів з Особливостями (відсутнісь учасників – 3, відхилення всіх тендерних пропозицій – 16, через неможливість усунення виявлених порушень – 7),
- розірвані договори – 3.
2. Запит ціни пропозиції:
- оголошено 23 запитів;
- укладено 17 договорів за результатами запиту на суму 4 842 176,76 гривень,
- не відбулися - 6 запити (через неможливість усунення виявлених порушень – 3, запропонований постачальниками товар не відповідає потребам замовника - 3),
- розірвані договори – відсутні.
3. Закупівлі без використання електронної системи закупівель:
- укладено 97 договорів про закупівлю (оприлюднено звітів про укладені договори) на суму 27 741 251,14 гривень у тому числі 27 з яких укладено відповідно до пункту 13 Особливостей (виключення) на суму 21 742 139,02 грн.
За результатами проведених публічних процедур закупівель протягом 10 міс. 2023року укладено 174 договора на суму 100 067 196,93 грн., з них договорів, укладених за результатами конкурентних процедур – 77 на суму 72 325 945,79грн.
За рахунок проведення процедур закупівель уповноваженими особами відділу протягом 10 міс. 2023 року забезпечено економію бюджетних коштів в сумі 14 760 363,29грн.
|
Кількість оголошених закупівель працівниками відділу |
Закупівлі успішно завершені |
|||
Кількість |
Очікувана вартість, грн |
Фактична сума договору, грн |
Економія бюджетних коштів, грн |
||
|
115 |
77 |
87 086 309,08 |
72 325 945,79 |
14 760 363,29 |
Відкриті торги з Особливостями |
92 |
60 |
81 515 919,08 |
67 483 769,03 |
14 032 150,05 |
Запит ціни пропозиції |
23 |
17 |
5 570 390,00 |
4 842 176,76 |
728 213,24 |
2.Без процедури
|
97 |
97 |
27 741 251,14 |
27 741 251,14 |
0,00 |
РАЗОМ |
212 |
174 |
114 827 560,22 |
100 067 196,93 |
14 760 363,29 |
Протягом 10 міс. 2023 року надійшло 3 скарги до Антимонопольного комітету України на рішення замовника, з них:
- не задоволено повністю – 1 (на користь Замовника),
- повністю задоволених скарг на користь скаржника – 2.
Протягом 10 міс. 2023 року Держаудитслужбою проведено 7 моніторингів закупівель, за результатами яких:
- порушень не встановлено 2;
- виявлені порушення – 5, зокрема:
- щодо розгляду тендерної пропозиції учасника 3;
- щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель – 1;
- щодо оприлюднення інформації про закупівлю 1.
Відділ публічних закупівель Станишівської сільської ради здійснює свою діяльність на основі Положення про відділ і відповідно до Річного плану закупівель, та керується затвердженими тижневими планами роботи відділу, про виконання яких звітує щопонеділка на апаратній нараді.